Join The Community

Premium WordPress Themes

Konvoi Bersama Civic FD Club Malaysia (CFDC)


Pada 1 Disember 2012 lepas, sempat jugak aku konvoi bersama dengan Civic FD Club Malaysia (CFDC). Lokasi pertama ialah makan kenduri kahwin kat rumah salah seorang ahli kelab CFDC. 

Kemudian gerak ke dataran apa nama entah. Tapi kat Kedah la. Time tu aku memang dah mamai. Ingat nak tido je time tu. Maklum la, sebenarnya hari tu sejak pagi kepala berdenyut-denyut sakit. Drive plak beratus KM dengan aircond yang sejuk. Mana tak 'lembik' badan.

Sepatutnya, keesokkan hari aku dan yang lelain berkonvoi ke Padang Besar. Ada pulak yang plan nak pegi Hatnyai terus. Tapi awal-awal pagi lagi aku dah cabut balik ke Selama, Perak. Sebab keesokan harinya pulak aku kena jaga exam SPM.  

Berikut ialah beberapa gambar yang berjaya dirakam.


Bersama Mugen RR yang dicintai...hehe



Peserta yang hadir



Gambar kereta



Satu lagi gambar kereta


Memang terbaekkk!